Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Η παλιά μου μηχανή και όχι μόνο! (Days 13 - 20)

Περάσαμε χρόνια και χρόνια μαζί.
Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, αν και ξεκίνησε από συνοικέσιο.
Θυμάμαι στην αρχή ο χαρακτήρας της μου είχε φανεί δύσκολος, αλλά όσο την μάθαινα, τόσο την αγαπούσα.
Έφτασα να μη ζω χώρια της ούτε ώρα.
Έπρεπε να είναι όπου είμαι κι εγώ.
Μαζί γιορτάσαμε τις γεννήσεις των παιδιών μου και χάρη σε αυτή κράτησα τις ομορφότερες στιγμές τους.
Ζήσαμε πολλές όμορφες στιγμές παρέα, χωρίς όμως να λείψουν και κάποιες, μάλλον, άβολες.
Ταξιδέψαμε, γιορτάσαμε, μεγαλώσαμε!
Τσακωνόμασταν συχνά, δε λέω, αλλά πάντα τα βρίσκαμε, μια και ήξερε τον τρόπο να με αποζημιώνει για τις στιγμές που έχανε, αιχμαλωτίζοντας τις επόμενες.
Με τα χρόνια χαθήκαμε.
Ξέρω όμως, πως είναι κάπου εδώ και περιμένει να τη χρειαστώ και ξέρει πως όλο και πιο συχνά τελευταία σκέφτομαι να αγοράσω ένα ακόμα φιλμ.



Το μπρελόκ αυτό ήταν το δώρο που κέρδισε η φωτογραφία μου στον διαγωνισμό "Φωτογραφίζειν" που  διοργανώνει η Μαρία Νι και το blog της Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά.
Από τότε είναι πάντα στην τσάντα μου ή στην τσέπη μου.

Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!




Πρωινό στο δρόμο. Παρέα με ένα φεγγάρι που ξεχάστηκε στον ουρανό.
Εγώ ξεχάστηκα κοιτώντας το!



76 σχόλια:

  1. άτιμη τεχνολογία .....
    μας φτιάχνεις τη μέρα με τις φωτογραφίες σου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι κάνει η τεχνολογία?...ακόμα και τις μεγάλες αγάπες νικάει...
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς
    στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω...
    αχ συγκινήθηκα!
    Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακριά...(ευτυχώς δεν πήγε πολύ μακριά, εδώ που τα λέμε)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. μεγια το δωρακι σου!
    να τη θυμασαι παντα ευχαριστα τη πρωτη σου μηχανη!
    πανεμορφες φωτο για αλλη μια φορα!
    φιλακια αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μαράκι μου!
    Μου άρεσαν πάρα πολύ, μπραβό και στην φωτογραφική σου!
    Τα γατάκια τα λάτρεψα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα..τι όμορφη και έξυπνη παρουσίαση..την απόλαυσα...
    να χαρείς το όμορφο δώρο σου και πάντα τύχη να σου φέρνει
    οι φωτος σου ωραίες , αλλά μου άρεσε πολύ αυτή με το καθρέφτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α...τώρα καταλαβαίνω ποια είναι η υπεύθυνη που βγάζεις τόσες ωραίες φωτογραφίες και σαρώνεις τα βραβεία....
    Καλημέρα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τη βράβευση! Η ανάρτηση με εξέφρασε απόλυτα. Φιλιά και καλή συνέχεια στις λήψεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί όμορφο μπρελόκ! Με γειες! Οι γατοφιλενάδες βλέπω... πρώτο τραπέζι πίστα! :)) Πάντως τη φωτογένεια του Ρίκι δεν την έχουν! (ελπίζω να το διαβάσει αυτό!) Πάρα πολύ ωραίο και το τριαντάφυλλο.
    Πολλά φιλάκια Μαρία μου! Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ο Ρίκι σου έχει μεγάλη αδυναμία...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μένω στην μηχανή.... κλασσικό κομμάτι και η πρώτη μου σοβαρή μηχανή μετά από μια kodak πλαστική της πλάκας....
    η δική μου έχει αριθμό 77075277....και έχω γυρίσει μαζί της όλη την Ελλάδα, παρ όλο το βάρος της ( θα πρέπει να έχω ακόμα το σημάδι
    από το δερμάτινο κορδόνι που την κρεμούσα στον ώμο) . Τώρα παραμένει παροπλισμένη, πέρασε μέσα από πλημμύρες και θέλει ένα καλό καθάρισμα σαν γιαγιά-αντίκα που είναι :-)
    Μου έφερες υπέροχες αναμνήσεις στο μυαλό με αυτή την φωτογραφική που έβαλες....
    Τα φιλιά μου
    Καλημέρα Μαρία μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα ήταν η πρώτη μου σοβαρή...χαχα...
      Πάντα ήθελα να αποκτήσω και μια καλύτερη, αλλά όλο με τις επιθυμίες μένω...χαχα!
      Χαίρομαι που σου έφερα υπέροχες αναμνήσεις...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πως δενομαστε με τα παλια μας πραγματα εεε...οι φωτογραφιες σου μα....πως τις βγαζεις τοσο ζωωντανες ? μπραβο , τα γατουλια εγραψαν, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δενόμαστε με όσα ζήσαμε ωραίες στιγμές...σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Η φωτογραφική είναι ιερό κομμάτι. Και γω είμαι δεμένη μαζί της.
    Χάρηκα που είδα το μπρελόκ μου και που σου άρεσε.
    Καλημέρα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιερό..έτσι ακριβώς!!
      Φυσικά και μου άρεσε πολύ το μπρελόκ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Αγαπώ τις φωτογραφίες σου! Το έχω ξαναπεί και θα γίνω κουραστική στο τέλος, αλλά είναι η αλήθεια!
    Τόσο ζωντανές, τα χρώματα και το φως... Τις αγαπώ απλά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να αγοράσεις ένα κι ακόμα ένα φιλμ επειγόντως!!!
    Και της έπλεξες κι ένα εγκώμιο, μούρλια!!
    Φωτό υπέροχες όπως πάντα! Στοπ.
    Φιλιά πολλά! Στοπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά!!
      Ελπίζω να μη μείνει στη σκέψη!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. έρωτας κανονικός με όλα τα σκαμπανεβάσματά του αυτός με τη μηχανή σου.
    και τα "παιδιά" σας, γεννήματα υπέροχα τούτου του έρωτα είναι!

    καλό απόγευμα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρωτας που καρποφόρησε...να είσαι καλά Βίκυ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Η πρώτη αγάπη δεν ξεχνιέται.... και όταν μάλιστα πρόκειται για ένα τέτοιο καλό σύντροφο!!!!!!!!!! Απίστευτα καλύτερες οι φωτογραφίες με φίλμ... οι δικές σου βέβαια πάντα μας τρελαίνουν!!!!!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποια φωτογραφική σου λες; Το μαγικό σου ραβδί εννοείς, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς πώς αιχμαλωτίζεις τόσο ολοζώντανες τις στιγμές.
    Να το χαρείς το δωράκι σου, και πάντα να ξεχωρίζεις.
    Φιλάκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά...σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Μη σε πάρει χαμπάρι ο Μπρίκις μονάχα που του κάνεις ...απιστίες με γάτες.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα με διώξει από το μπλογκ...όπως σε βλέπω και με βλέπεις...χαχα!

      Διαγραφή
  18. Οταν αργώ να περασω χανω τα καλήτερα.. απο οτι βλεπω.. γι αυτό κανω πρωτα την βόλτα μου και μετα ερχομαι εδώ για σχόλιο που πες μου τωρα τι να πρωτογραψω... για τον Ρίκη.... (την φατσούλα) που χρονισε και εγινε ενα καλό παιδι;; χμ.. σκυλακι ήθελα να πω.. και να ζήσει κοντα σας ως τα βαθιά του γεράματα;;; η να πω για την ισωση που σε ταιλαπώρησ και ελπίζω να έχει περασει μεχρι την ώρα που θα διαβαζεις αυτες τις γραμμες...η.... για τις στιγμες που έχει απαθανατίζει ο φακός τις παροπλισμενης μεν αλλα οχι γηραμένης πια μηχανής σου...οταν περναω απο εδώ οι φωτογραφίες σου παντα με συνεπέρνουν ..οι γατούλες σου μοιαζουν τις δικές μας..χι.χιχ.. το να βγαζει κανείς φωτογραφίες εναι ευκολο.. το να βγαζεις όμως τέλειες .. είναι ταλεντο...και εσύ το έχεις.!!!!!!!!! .. τρια σε ενα έκανα το σχόλιο...φιλακια πολλα ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, αλλά και για τις ευχές!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Μαράκι μου..αχ αυτό το φεγγάρι σου που ξεχάστηκε στον ουρανό!!συναρπαστική ανάρτηση και πάλι σήμερα με τις μαγευτικές σου φωτογραφίες να αγγίζουν ψυχές!η πρώτη μηχανή έρωτας τρελός!!αυτές οι γατουλίνες σου βρε Μαράκι μου λατρεμένες και σούπερ η φωτογραφία με τα τριαντάφυλλα!!μάγεψες και σήμερα!!φιλάκια άπειρα κι ένα όμορφο απογευματάκι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασιάρικο και όμορφο ήταν το φεγγάρι...σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Θα σταθώ στην παλιά σου μηχανή γιατί κι εμένα μου λείπει πολύ εκείνη η πρώτη καλή μηχανή που αγόρασα στο Βερολίνο, στο πρώτο μου επαγγελματικό ταξίδι στο εξωτερικό, πριν από 30 χρόνια!!! Ξόδεψα όλο μου σχεδόν το συνάλλαγμα τότε για να πάρω μαζύ κι ένα καλό τηλεφακό. Την χάρηκα πάρα πολύ, το ίδιο και ο άντρας μου, γεμίσαμε αμέτρητα άλμπουμ με φωτογραφίες που τραβήξαμε μ'εκείνην. Μέχρι που την κράτησε ο γυιός μας (ασχολείται πολύ με την φωτογραφία) ως συλλεκτική μεταξύ αρκετών άλλων πιό 'δεύτερων' μηχανών. Δυστυχώς, δεν συμφέρουν πιά τα φιλμς. Όλες σου οι φωτό είναι πολύ καλές, όπως πάντα!
    Να χαίρεσαι και τον Μπρίκι σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που μοιράστηκες και τις δικές σου αναμνήσεις μαζί μου!!
      Έχεις δίκιο, τα φιλμς δε συμφέρουν, ούτε παλιά ήταν φτηνά, αλλά δεν είχαμε κι άλλη επιλογή....!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Καλά, δεν θες να ξέρεις τι φωτογραφική μηχανή κυκλοφορεί στο σπίτι μου...
    Τέλος πάντων, για να αποθανατίζω τον Σήφη, καλή είναι!
    Ωραία γατιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω στοίχημα πως ο Σήφης είναι απόλυτα ευχαριστημένος!
      Τα γατάκια είναι κουκλιά..

      Διαγραφή
  22. Σε διάβασα στη δουλειά αλλά τώρα θυμήθηκα ότι δεν άφησα σχόλιο :))
    Λάτρεψα το λουλούδι μέσα στο καθρέφτη! καταπληκτική φωτογραφία Μαρία μου!
    Αλλά αυτό το τελευταίο.... άκου εκεί communication! αχαχαχαχα! Υπέροχες οι γάτες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα πει επικοινωνία...πλάτη με πλάτη...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Η μηχανή σου είναι τέλεια και οι ZENIT βγάζουν απίστευτες φωτογραφίες. Κι εγώ έχω μια MINOLTA από την εποχή που έκανα ασπρόμαυρη φωτογραφία. Άλλη χάρη το φιλμ, άλλη χάρη η εμφάνιση! Αγαπώ! όμορφες οι φωτογραφίες σου Μαράκι μου, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις τόσο δίκιο...άλλη χάρη το φιλμ!
      Βέβαια και η ψηφιακή έχει τις δικές της χάρες!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα Μαρία μου!!!Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!!
    Συγχαρητήρια για τη βράβευση!!!!Τά γατακια σκετη γλύκα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν είναι η αιτία η μηχανή, ούτε οι εικόνες που βρίσκονται μπροστά για όλους,
    είναι η δική σου ματιά που παρουσιάζεις τα πράγματα μοναδικά.
    Με υγεία να χαρείς το δωράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφο το δωράκι σου, να το χαρείς!
    Μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασες τη φωτογραφική σου. Το αξίζει, γιατί μέσα στο πέρασμα των χρόνων φύλαξε για σένα -με τα κλικ της- όλα σου τα πολύτιμα.
    Υπέροχες και πάλι οι φωτογραφίες σου...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!...το αξίζει πραγματικά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Μαγικές οι φωτογραφίες σου, ταξιδεύουν λίγο πέρα απ' τους τέσσερις τοίχους του μυαλού του κάθε ανθρώπου..
    Σου εύχομαι να συνεχίσεις να ασχολείσαι μ' αυτό, αφού προφανώς το αγαπάς τόσο και κάθε στιγμή σου να 'ναι γεμάτη με φωτεινά χρώματα :)
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την όμορφη ευχή σου!
      Να είσαι καλά...καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  28. ωραιες αγάπες.. ωραίες φωτο...νασαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ζenith? Aθάνατο εργαλείο!... Μαράκι, η εξομολόγηση σου για το αντικείμενο του πάθους σου, με συγκίνησε πολύ!
    Της έδωσες ζωή και υπόσταση.
    Μην την παροπλίσεις. Αξίζει να γυρνάμε που και που στα παλιά μας τα "λημέρια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι αθάνατο εργαλείο κι έχεις δίκιο...αξίζει να γυρνάμε που και που στα παλιά λημέρια!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  30. η φωτογραφια ειναι η μια απο τις 2 μεγαλες, μεγααλες, μεγααααλες μου αγαπες! πριν 2 μηνες μαλιστα πηρα κ μια πιο σινιε φωτογραφικη μηχανη για να αρχισω να ασχολουμαι λιγο περισσοτερο κ λιγο πιο σωστα κ την εχω ερωτευτει. ειδικα τον εσωτερικο της κοσμο (ενα σωρο λειτουργιες εχει :P )

    ειδικα η φωτογραφια με το τριανταφυλλο, πολυ καλη!

    καλο βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχουμε κοινή αγάπη!!
      με γεια η μηχανή σου και καλές λήψεις!...νομίζω πως ο έρωτας που νιώθεις γι΄αυτή δε θα είναι καθόλου μονόπλευρος!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  31. Και μενα η παλια μου μηχανη ηταν μια Zenith...βαρια,δυσκολη στο χειρισμο αλλα αν τα καταφερνες να την κουμανταρεις εβγαζε απιθανες φωτο,τη βρηκα σε μια μου ανασκαφη σε κατι ντουλαπια ,δεν την εχω πεταξει,εχω περασει και εγω πολλα μαζι της....φοβερες φωτογραφιες μας εχεις δειξει παλι...πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο δύσκολες, αλλά βγάζουν ωραίες φωτογραφίες, πραγματικά!
      μα πετιούνται τέτοιες αγάπες?..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  32. Ταξίδια όμορφα,γεμάτα χρώματα Μαράκι!
    πολύ όμορφες φωτογραφίες,μας γέμισες χαμόγελα..
    καλό ξημέρωμα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  33. Τι όμορφες εικόνες! Είναι όντας από τις καλύτερες μηχανές και περιέγραψες τη σχέση σας με τρυφερότητα και συναισθηματισμό!
    Οι γατούλες κι ένα φεγγάρι που... ξεχάστηκε, καταπληκτικές!!!
    Να είσαι καλά φίλη μου κι εύχομαι να ξανα - ταξιδέψετε μαζί ! Φιλιά πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και ιδιαίτερα για την όμορφη ευχή σου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  34. δεν έχω καταφέρει να αγοράσω καινούρια...ουάαααααααααααααααα -)))
    Απίθανες και αυτές οι λήψεις σου φίλη μου....φιλιά στα γατούλια..σμουατςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη χρειάζεσαι εσύ μηχανή για να αποθανατίζεις στιγμές...αφού τις ζωγραφίζεις υπέροχα!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  35. Καλημέρα Μαρία :) Σε κάλεσα σε ένα παιχνιδάκι με μία ερώτηση πρόκληση ;)
    Δες εδώ: http://www.mylovablebaby.com/2013/11/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Α γάτες βλέπω! Που είναι ο Μπρικάκος να τα δει αυτά; Έτσι είναι δενόμαστε με κάποια αντικείμενα, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τη φωτογραφική σου μηχανή. Συγχαρητήρια για το μπρελόκ και για τη βράβευση! Έχεις σαρώσει όλα τα βραβειά Μαράκι :) Σε φιλώ και σου στέλνω πολλά χαμόγελα :))

    υγ. Χρόνια πολλά εάν γιόρταζες χθες, να είσαι υγιής και πάντα χαμογελαστή φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρικάκος ακόμα χαμπάρι δεν πήρε....χαχα!!
      Ε όχι κι όλα τα βραβεία....σε ευχαριστώ πολύ πάντως!!
      Δε γιόρταζα, αλλά οι ευχές πάντα ευπρόσδεκτες είναι....αν γιόρταζες εσύ τις ανταποδίδω με αγάπη!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  37. Φαντάζομαι πως ήταν η αιτία να εθιστείς στο να αποτυπώνεις όμορφες εικόνες.
    Καλό σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα είχα μια προδιάθεση, αλλά ο έρωτας αυτός μου άλλαξε τη ζωή...χαχα!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  38. Πολύ συγκινητικό να σκέφτεσαι πως μαζί της έζησες μοναδικές στιγμές όπως τις γεννήσεις των παιδιών σου.
    Αν και προσωπικά δεν δένομαι με αντικείμενα, κάτι τέτοια όμως δεν μπορείς να μην τα έχεις στην καρδία σου. Μαζί μεγαλώσατε, ωριμάσατε και βίωσατε εμπειρίς μαγικές.
    Για πάντα φίλες λοιπόν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες είναι!...ειδικά όταν σου προσφέρουν όπως είπες κι εσύ "μαγικές εμπειρίες"...ή τουλάχιστον τις καταγράφουν!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή