Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

ΑντιΓραφή, ΥποΓραφή και μια υπόγεια διαδρομή


Πάνω δεξιά στο blog μου υπάρχει ένα κουτάκι. 
Τι κουτάκι, δηλαδή, ολόκληρο οροφοδιαμέρισμα είναι, ευήλιο, ευάερο και με όλα τα κομφόρ. 
Φέρει τον βαρύγδουπο τίτλο "Πνευματικά Δικαιώματα" και με το ζόρι σηκώνει τόσο βάρος, μια και αυτές οι δυο λεξούλες, απαγορεύουν, αλλά κι ελπίζουν ταυτόχρονα πως δε θα αγνοηθούν. 
Δεν είναι από έπαρση, ή επειδή δε θέλω να μοιράζομαι.
Άλλωστε επιτρέπω την αντιγραφή, αρκεί να αναφέρεται η πηγή.
Κάτω δεξιά υπάρχει και το ask2use.
Πιο ξεκάθαρα δεν θα μπορούσα να τα κάνω τα πράγματα.
Κι ευτυχώς οι περισσότεροι σέβονται.
Πολλές φορές έχουν αναδημοσιευτεί αναρτήσεις μου με αναφορά στην πηγή, κάτι που με κάνει να χαίρομαι ιδιαίτερα.

Δεν είναι που εδώ γράφω τα αριστουργήματα και την έχω δει σπουδαία και τρανή, είναι που αν έχεις δει έστω και μια φορά δικό σου κείμενο, ή φωτογραφία με άλλη υπογραφή, σε πιάνει ένα παράπονο.
Όχι, δε χαίρεσαι που κάτι δικό σου, άρεσε τόσο σε κάποιον, ώστε να μπει στον κόπο να το οικειοποιηθεί.

Άλλωστε αυτός που έχει το θράσος να κλέψει, έχει και το ανάλογο θράσος να σε ειρωνευτεί και να σε κατηγορήσει που τόλμησες να αντιδράσεις.
Αυτό δεν είναι μοίρασμα.
Είναι κλέψιμο.
Κι έχω δει κλέφτες να φωνάζουν δυνατότερα από τον νοικοκύρη (ναι, τη γνωστή παροιμία, παραποίησα, δεν έγινα θιασώτης του σκοτεινού παρελθόντος), σκίζοντας τα ιμάτιά τους, τα έξυπνα μασαζοκαλσόν τους και τα πτυχία τους αντάμα, με τόσο ψεύτικη αγανάκτηση που καταντά γελοία, για την προσβολή που τάχα τους έγινε.
Και μένεις κάγκελο!
Δεν ξέρεις τι να κάνεις. 
Να γελάσεις, ή να κλάψεις με όσα φαιδρά διαδραματίζονται;

Μου αρέσει να μοιράζομαι, δε μου αρέσει να με κλέβουν.
Και φυσικά δεν μου αρέσει να κλέβω.

Ο μεγαλύτερος φόβος μου, είναι μη γράψω κάτι που διάβασα αλλού και μες στη θολούρα μου, νομίσω πως το γέννησε ο νους μου.
Τώρα, εύλογα θα με ρωτήσετε, πως αποκλείω ότι η θολούρα που λέγαμε, δεν απλώνεται άφθονη και σε άλλους εγκεφάλους.
Η απάντηση είναι απλή.
Θολούρα είπα, όχι φωτοτυπικό μηχάνημα.
Άλλο να σου έχει μείνει κάτι από κάπου και να νομίζεις πως το σκέφτηκες μόνος σου και να το αναπτύξεις με τον δικό σου ξεχωριστό τρόπο και άλλο να αντιγράψεις ακόμα και τα κόμματα που λέει ο λόγος, ή ακόμα, ακόμα και τα λάθη(!)

Είναι αυτονόητο, νομίζω, πως δε θεωρώ αντιγραφή δυο φωτογραφίες που έχουν το ίδιο θέμα, ή την ίδια οπτική. 
Θα ήμουν για δέσιμο, αν επειδή φωτογράφισα τον ήλιο να ανατέλλει, νόμισα πως τον έκανα και copyright.
Αν όμως δω τον δικό μου ήλιο να σκάει μύτη σε "ξένους ουρανούς", σέρνοντας πίσω του αταίριαστη ουρά μιαν άλλη υπογραφή, μια κρυάδα θα την πάρω κι ας καίει αυτός όσο θέλει!

Δε θα πέσω από τα σύννεφα, αν σκεφτεί κάποιος τίτλο σαν αυτόν που έβαλα μια φορά κι έναν καιρό, ή και πιο πρόσφατα.
Ακόμα κι αν βάλει τον απίθανο "Του έρωτα ο χορός και άλλα εδώδιμα λαχανικά" το πρώτο που θα σκεφτώ, καλοπροαίρετα πάντα, είναι πως σηκώθηκε τρικυμία και στο δικό του μυαλό.
Αν όμως πετύχω τις κοντοτσίπες μου, που ήταν και οι πρωταγωνίστριες της ανάρτησης, να ερωτοτροπούν ξετσίπωτα σε φτηνά  ξενοδοχεία, τότε ναι, θα γίνω αρκούντως κακοπροαίρετη. 
Θα μιλήσω πια με σιγουριά για κλεψιά.

Απόλυτα λογικό και θεμιτό είναι επίσης, να σκεφτούν κι άλλοι να καταπιαστούν με θέματα που έχω παρουσιάσει.
Δεν είμαι παρανοϊκή!
Και δεν πρέπει να γινόμαστε παρανοϊκοί!
Δεν είναι όλα αντιγραφή!
Ακόμα και το ίδιο θέμα να πάρει κάποιος, επειδή έκανε τη φαντασία του να αφηνιάσει, η δική του σφραγίδα θα είναι διαφορετική και όλοι μας κερδισμένοι, αφού θα υπάρχει άλλη μια οπτική για το ίδιο θέμα.
Το είπαμε, τα ξανάπαμε, φαντάζομαι όλοι πια το αποδεχτήκαμε. 
Παρθενογένεση δεν υπάρχει.
Υπάρχει όμως φιλότιμο!
Όταν παρουσιάζω κάτι που δεν είναι δικό μου, φροντίζω πάντα να έρχεται στις οθόνες σας ατόφιο και καθάριο, μαζί με τις γάργαρες, κελαρυστές πηγές του.

Δεν μπορώ να μπω στην ψυχολογία όσων, ελαφρά τη καρδία, κοτσάρουν φαρδιά πλατιά την υπογραφή τους κάτω από κείμενα, ή φωτογραφίες άλλων.
Ούτε μπορώ να τους κυνηγήσω φυσικά.
Μπορώ όμως να πω ξεκάθαρα τη γνώμη μου.
Και η ταπεινή μου γνώμη, που μπορεί να μην ενδιαφέρει και κανέναν, εδώ που τα λέμε, είναι πως είναι κλέφτες.

Κι όλα αυτά τα λέω, όχι επειδή ξύπνησα στραβά σήμερα και θυμήθηκα τα εφτά κακά της μοίρας μου, αλλά επειδή "Η blogger της διπλανής πόρτας", μας ζήτησε να γράψουμε ένα κείμενο για όσους παραβιάζουν όλους τους κανόνες, θεσπίζοντας άλλους, δικούς τους, αλλοπρόσαλλους και στους οποίους οι πηγές πνίγονται μέσα στο βούρκο των προσωπικών τους τελμάτων και θεμάτων (γιατί τα θεματάκια τους τα έχουν όλοι αυτοί).

Το κείμενο της διπλανής μας blogger μπορείτε να το διαβάσετε στο blog της myverysecretrefuge


49 σχόλια:

  1. Καλημερα ,καλη μου Μαρια.

    Την αληθεια σου την ξερεις εσυ και ο Θεος
    και αυτο ειναι αρκετο....
    απολυτως αρκετο!!!

    Σε φιλω με πρωινη δροσουλα πανεμορφα σκορπιζομενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και να είναι, αλλά ας τους "τρομάξουμε" και λίγο!..χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. έτσι μαχητική όπως σε βρίσκω κάρε κι ένα αγωνιστικό βραβείο από τα χεράκια μου! http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr/2015/02/blog-post.html
    Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φτιάχνομαι κι έρχομαι να παραλάβω!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει είναι τουλάχιστον λυπηρό να δημοσιεύεις κάτι που δεν είναι δικό σου.
    Πραγματικά λυπηρό.
    Ελπίζω να γίνει κάτι και να σταματήσει αυτό το φαινόμενο , αν και μεταξύ μας δεν το βλέπω.
    Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι κενοί από σκέψεις που θα οικειοποιούνται των άλλων.
    Πολλά φιλιά Μαράκι μου καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα σταματήσει...αλλά ίσως κάποιοι το περιορίσουν λίγο!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  4. Λίγο πολύ έχουμε πάρει όλοι την κρυάδας μας! Ωραία τα έγραψες και ξέρεις ότι σε συμμερίζομαι.
    Αλλά έχω πεισθεί ότι οι κλέφτες δεν καταλαβαίνουν από αυτά, όσα απαγορευτικά και να βάλουμε στα μπλογκς μας!
    Γιατί έχουμε ακούσει και το : στο διαδίκτυο όλα είναι ελεύθερα"!
    Δεν είναι παραίτηση η στάση μου. Είναι ότι απλά το προσπερνώ. Όσοι μας διαβάζουν γνωρίζουν πια το ύφος μας, το γραπτό μας λόγο ...μπορούν και κρίνουν.
    Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να ψάξω ( το οποίο δεν κρύβω στην αρχή με το πρώτο σοκ το έκανα).
    Όχι άλλη ψυχολογική φθορά.
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ ψάχνω...αλλά έχει πλάκα να πέφτεις τυχαία πάνω τους και να τους βλέπεις να "κατοχυρώνουν" κιόλας τα πνευματικά δικαιώματα για τα έργα άλλων...
      Όλα ελεύθερα είναι στο διαδίκτυο, αλλά αν βάλω την υπογραφή μου κάτω από τα λόγια της Αλκυόνης Παπαδάκη ας πούμε, τότε όσο ελεύθερα κι αν είναι αυτά, εγώ θα είμαι για δέσιμο..χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. καλημερα Μαρακι μου!
    καλο μηνα! καλη εβδομαδα!
    πολυ ωραιο κειμενο εγραψες για τη λογοκλοπη!
    φυσικα και συμφωνω σε ολα!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαρία μου
    Συμφωνώ μαζί σου άλλωστε έχω πέσει θύμα!
    Καταντά κακοήθεια....

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ δεν ψάχνω, που λέει και η Αριστέα, αν και όσες αναρτήσεις μου, μού αντέγραψαν, τις βρήκα τυχαία, και το σοκ ήταν μεγάλο, αλλά έγινα και πολύ Τούρκος παράλληλα! Κι εδώ η φωτογραφία σου υπέροχη, φαντάζομαι πως θα είναι σε μεγαλύτερο εύρος. Φιλιά και καλό μήνα Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο τυχαία πέφτουμε πάνω τους, άλλωστε τι να ψάξουμε....έτσι είναι, πρώτα έρχεται το σοκ, μετά ο θυμός....
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  8. Αχ γλυκιά μου Μαρία ,καλά κάνεις και το τονίζεις ξανά ,μήπως και φιλοτιμηθούν οι αφιλότιμοι ....Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να φιλοτιμηθούν?...μακάρι!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  9. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Μαρία, καλή βδομάδα, καλό μήνα.
    Μεγάλο δίκιο σε όσα λες.
    Έχω δει και δικό μου διήγημα σε εφημερίδα με άλλο όνομα.
    Φοβερό αλλά δεν βλέπω να γιατρεύεται.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ντένη!
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Δυστυχώς είναι ένα φαινόμενο που πραγματικά δεν παίρνει γιατρειά...πάντα θα υπάρχει κάποιος με περίσσιο θράσος να υπογράφει τα ξένα για δικά του!
      Κι εσύ να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Τώρα θα σου ομολογήσω, πως σου έχω κλέψει δυο φωτογραφίες σου, που για πολύ καιρό τις είχα στην επιφάνεια εργασίας του pc μου... κάθε φορά που άνοιγα το κομπιούτερ μου, μου έδιναν τη θετική ενέργεια που χρειαζόμουν... να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ!!!
    Τώρα για τα κείμενα, κατά καιρούς έχω ασχοληθεί μαχητικά με το Μαρινάκι (η blogger της διπλανής πόρτας) και της έχω προτείνει και το έχει κάνει, να κατονομάσει τα ιστολόγια αυτών των αισχρών ατόμων και το είχε κάνει, όπου η ίδια είχα μπει σ' αυτά τα blogs και τους είχα καταχ... Το αποτέλεσμα, μερικοί τα έκλεισαν, άλλοι συνέχισαν με άλλο όνομα και αυτοί όμως αργότερα αποκαλύφθηκαν!
    Η άλλη εκδοχή αν δεν θέλεις να τους αποκαλύψεις, είναι να τους αγνοήσεις!

    ΑΦιλάκια Μαρία μου και να έχουμε έναν μαχητικό μήνα (σε όλα τα επίπεδα)! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....αυτό δεν είναι κλέψιμο...είναι τιμή μου!
      Τελικά ό, τι κι αν κάνουμε, θα υπάρχει το φαινόμενο δυστυχώς!
      Μερικοί δεν το βάζουν κάτω με τίποτα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ναι, καλό μαχητικό μήνα να έχουμε (ιδιαίτερα σε εκείνα τα επίπεδα που μας καίνε πολύ)!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Έχεις δίκιο σε όσα λες Μαρία. Απόλυτο δίκιο. Το να γράψει κάποιος κάτι με αφορμή κάτι δικό σου, δεν είναι παράλογο, είχε έμπνευση, του άρεσε το θέμα, έγραψε. Αλλά να τα οικειοποιούνται όλα αυτούσια; Είναι απαράδεκτο...
    Δεν ξέρω αν ποτέ θα εξαλειφθεί αυτό (νομίζω πως όχι), όμως η ενημέρωση είναι πάντα θεμιτή!
    Φιλάκια πολλά! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχεις! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας κι εγώ το ίδιο νομίζω...!

      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα επίσης!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Η Λογοκλοπή Μαρία είναι μάστιγα. Και δυστυχώς συμβαίνει χρόνια τώρα, σε διάφορες εποχές και σε κάθε επίπεδο τεχνολογίας. Αν σου πω ότι διάσημοι στιχουργοί έχουν γίνει μεγάλοι και τρανοί με ποιήματα ανώνυμων παιδιών που πριν χρόνια τους τα εμπιστεύτηκαν για να τους πουν μια γνώμη τότε θα έπεφταν τα ....κάδρα στο κεφάλι σου.
    Αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να φτάσεις εύκολα στην αλήθεια. Είναι θέμα παιδείας και αρχών σε μια κοινωνία.
    Σε νιώθω απόλυτα
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πέσω κι από τα σύννεφα!!!
      Γνωρίζω πως γίνεται σε όλα τα επίπεδα και είναι τόσο άσχημο!
      Έχεις απόλυτο δίκιο...είναι θέμα παιδείας και αρχών!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  13. Απόλαυσα το καυστικό σου κείμενο, που αν έχουν ίχνος φιλότιμου όλοι αυτοί που επιδίδονται στην εύκολη λύση της αντιγραφής, θα ζήταγαν μια συγνώμη (τουλάχιστον). Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες και καλά κάνετε που το αναδεικνύετε. Για να μη νομίζουν πως περνούν απαρατήρητοι. Άλλωστε το να χρησιμοποιείς πνευματική δουλειά ως δική σου, είναι κάτι που σε βάθος χρόνου αποκαλύπτεται. Αν έχεις σταθερό κοινό, δεν μπορείς να κρυφτείς παρουσιάζοντας διαφορετικό ύφος κάθε φορά και κάτι που δεν σε αντιπροσωπεύει. Γελοιότητες και σαχλαμάρες!
    Επειδή είναι κάτι που ήθελα από καιρό να σε ρωτήσω, απόψε μου δίνεται η αφορμή. Μπορώ να χρησιμοποιήσω φωτογραφίες σου στο μπλογκ μου, εννοείται βέβαια με αναφορά στο όνομα & στο μπλογκ σου; Θα είναι μεγάλη μου τιμή.
    Φιλιά πολλά Μαράκι και καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστεύω κι εγώ...πως δεν μπορούν να κρυφτούν για πολύ, αλλά είναι γεγονός πως καταφέρνουν να ξεφεύγουν κάθε φορά!
      Όσο για την ερώτηση, δική μου τιμή θα είναι!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  14. 'Εχεις τόσο δίκαιο, Μαρία μου!!! Είναι αισχρό αυτό που γίνεται!!!! Μία φορά έτυχε να δώ φωτογραφία δικού μου έργου (όχι κειμένου) σε άλλο blog, έπεσα από τα σύννεφα και όταν το είπα η απάντηση ήταν ότι είχαν πάρει την φωτογραφία από το ιντερνετ χωρίς να ψάξουν σε ποιόν ανήκε. Το θέμα είναι ότι το διαπίστωσα επειδή παρακολουθούσα εκείνο το συγκεκριμένο blog. Διαφορετικά, δεν ξέρω πώς θα το έπαιρνα είδηση!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι αδύνατον να το ανακαλύψουμε, εκτός αν πέσουμε τυχαία πάνω τους!
      Κι ούτε πιστεύω πως θα σταματήσει να γίνεται δυστυχώς!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα επίσης!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Μαρία μου!!Ωραίο τό κείμενό σου!
    Μού 'εχουν κλέψει ολόκληρη ανάρτηση αλλά καί πολλές φωτογραφίες μου!!
    Νευρίασα αλλά άκρη δέν έβγαλα!Ούτε τά απαγορευτικά τούς σταματούν!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dimi μου!
      Δε βγάζεις ποτέ άκρη...αυτό είναι γεγονός!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  16. Μαρία μου καλή σου μέρα, σε διάβασα από χθες, αλλά δεν μπήκα εδώ να σου σχολιάσω, ήμουν τόσο κουρασμένη που κοιμόμουν όρθια :P
    Προσωπικά έχω κάθε επίγνωση πως το φαινόμενο της λογοκλοπής δεν θα το σταματήσουμε με τα ωραία λόγια μας. Το γνωρίζω, δεν είμαι αιθεροβάμων. Είμαι όμως σε έναν βαθμό ρομαντική και για εμένα το γεγονός ότι πέντε - έξι blogger μπήκαν στην διαδικασία να μιλήσουν γι αυτό το φαινόμενο, ότι ενεργοποιήθηκαν, με κάνει να πιστεύω πως τουλάχιστον δεν πέφτουμε αμαχητί, πως εμείς αυτά που είχαμε να πούμε τα είπαμε, πως την δυσαρέσκεια μας την δείξαμε.
    Και όπως και με το πολιτικό μας σύστημα, η τόσο μεγάλη αποχή από την αντίδραση έστω και για ένα θέμα που δεν είναι και τόσο σοβαρό μα δεν παύει να στεναχωρεί, δείχνει πως δεν είμαστε έτοιμοι για την αλλαγή. Όσο και αν την θέλουμε, την διάθεση να παλέψουμε γι αυτό το "καλύτερο" που όλοι επιζητούμε δεν την έχουμε μέσα μας,ακόμα και εδώ περιμένουμε κάποιος να μας σώσει.
    Σε γλυκοφιλώ και σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω απόλυτα όσα λες και δε διαφωνώ καθόλου φυσικά!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Πολλες φορες εχω διαβάσει παρόμοια κειμενα αλλά αυτο μου εμοιαζε σαν τον ιδανικο λόγο σε συνεδριο Blogging. Και το λεω με την αποψη οτι ηταν ζωντανο κειμενο που κρατα τον αναγνωστη- ακροατη. Και αυτο γιατι εχει παθος αλλά δεν εχει εμπαθεια. Δεν ειναι αγενες αλλά κατακεραυνωνει. Και θετει πρακτικους κανονες και λύσεις. Δεν το λεω για να κολακεψω αλλά ηθελα να γραψω αυτα που πραγματικα ενιωσα και το ποσο με εκφραζει το κειμενο. Καλο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολλες φορες εχω διαβάσει παρόμοια κειμενα αλλά αυτο μου εμοιαζε σαν τον ιδανικο λόγο σε συνεδριο Blogging. Και το λεω με την αποψη οτι ηταν ζωντανο κειμενο που κρατα τον αναγνωστη- ακροατη. Και αυτο γιατι εχει παθος αλλά δεν εχει εμπαθεια. Δεν ειναι αγενες αλλά κατακεραυνωνει. Και θετει πρακτικους κανονες και λύσεις. Δεν το λεω για να κολακεψω αλλά ηθελα να γραψω αυτα που πραγματικα ενιωσα και το ποσο με εκφραζει το κειμενο. Καλο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σε εκφράζει!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  19. Παρθενογένεση δεν υπάρχει.
    Υπάρχει όμως φιλότιμο!
    Νομίζω ότι χρειαζόταν αυτή η διευκρίνιση, όσο αυτονόητη κι αν είναι!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτονόητη είναι, αλλά σιγά μην το καταλάβουν αυτοί στους οποίους απευθύνεται!!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Πες τα Μαρία μου εσύ που τα λες με τον δικό σου ωραίο τρόπο. Και ένα και δύο και τρία παράπονα σε πιάνουν. Δεν μιλάμε φυσικά για κείμενο που μπορεί να εμπνεύστηκε κάποιος από μια δική μας ιδέα (εδώ να κολακευτώ το καταλαβαίνω), μιλάμε για αντιγραφή - επικόλληση, φωτοτυπικό μηχάνημα, όπως γράφεις. Και άντε να κάνει κάποιος αντιγραφή σε κείμενο δικό μου που μιλάω για το πως να καθαρίσεις το ψυγείο ή πως να πλύνεις τα πιάτα...αλλά σε δικό σου κείμενο που είναι οι σκέψεις σου, τα ταξίδια σου, εσύ και η ψυχούλα σου...δεν το καταλαβαίνω ειλικρινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...παραμένει ακατανόητο, όποιο κείμενο κι αν οικειοποιηθούν..μόνο αυτοί καταλαβαίνουν το λόγο που το κάνουν!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  21. Έγραψες υπέροχο κείμενο για τη λογοκλοπή, Μαρία μου! Και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πιστεύεις πως θα ξυπνήσεις ένα πρωί και στο δρόμο θα κυκλοφορούν μόνο έξυπνοι;
    Όχι ε;
    Τότε αφού περιμένεις πως θα εξακολουθήσεις να συναντάς ηλίθιους, γαιτί σου κάνει εντύπωση πως θα υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες και στο ίντερνετ;
    Η βλακεία δεν νικιέται κοπέλα μου. Καλά κάνεις και καταθέτεις την ψυχούλα σου σε αυτή και άλλες αναρτήσεις - και μη σταματήσεις ποτέ να το κάνεις - να είσαι όμως βέβαιη πως οι ηλίθιοι θα είναι πάντα γύρω σου και θα καραδοκούν.
    Και μη νομίζεις πως θίχτηκαν οι ηλίθιοι που διάβασαν αυτό το κείμενο. Μη σου πω ότι αισθάνονται και ωραία που ασχολήθηκε μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα ψηφίζουν μόνο έξυπνοι...κυρίως αυτό!!!!...χαχα!
      Δυστυχώς δεν μου κάνει εντύπωση πια με τόσα που έχω δει, αλλά τουλάχιστον ας μην μας περνάνε για ηλίθιους οι "έξυπνοι"....λες να τους έδωσα κι αξία?....με βάζεις σε σκέψεις!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  23. Μακριά από την παρέα μας, κλεψιές και άλλες αρνητικές συμπεριφορές!!!
    Το κείμενό σου μαχητικό και πανέμορφο
    δίνει κάθε διάσταση στο πρόβλημα της αντιγραφής και της κλοπής...
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου ναι, μακριά κι αλάργα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  24. πολύ ωραίο κείμενο!!!
    κρίμα που υπάρχουν αυτές οι άσχημες καταστάσεις !! Μας χαλάνε την διάθεση!!
    Ευχομαι να δημιουργείς, ανεπηρέαστη από άσχημες καταστάσεις αλλά ορεξάτη για σπουδαία πράγματα!!
    καλό βραδυ, Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα Λαμπρινή μου!

      Διαγραφή
  25. Το φιλότιμο....
    εύκολο να το διαλαλείς, δύσκολο να το εφαρμόζεις.
    Το κείμενό σου εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή