Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

And the winner was...

Πριν λίγες μέρες η αγαπητή Ειρήνη από το blog nienekenia.blogspot.gr έκανε ένα Πασχαλιάτικο giveaway!
Στην κλήρωση ο γιος της τράβηξε το χαρτάκι με το δικό μου όνομα.
Οπότε καταλαβαίνετε πως είχα χαρές και πανηγύρια!


Η χαρά μου μεγάλωσε, όταν έφτασαν στα χέρια μου οι δημιουργίες της, που μέχρι τώρα θαύμαζα μόνο στο blog της.
Μπορώ να πω πια με βεβαιότητα πως το ταλέντο της, έχει για συντροφιά το μεράκι και την επιδεξιότητα.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η σημασία στη λεπτομέρεια.
Τίποτα δεν είναι λίγο, χωρίς όμως να γίνεται υπερβολικό!
Όλα πανέμορφα και καλοδουλεμένα!


Ειρήνη μου για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα και τον μικρό σου που μου έφερε τύχη!
Καλή συνέχεια σε όσα όμορφα κάνεις!



Μην ξεχνάτε το "Παίζοντας με τις λέξεις", περιμένει τη βαθμολογία σας.


Και το φως σας περιμένει στο Life Images #13 έχοντας γίνει εκθαμβωτικό με πανέμορφες συμμετοχές!



30 σχόλια:

  1. Ω!! Τί όμορφα πραγματάκια!!!
    Ε, εντάξει! Το Ειρηνάκι είναι ταλεντάρα και τα δωράκια αναδείχθηκαν άψογα μέσα από τις φωτογραφίες σου!!
    Πόσο υπέροχα δωράκια! Όμορφα χρώματα! Προσεγμένα! (Μέχρι και τις πεταλουδίτσες στην κάρτα λάτρεψα!)
    Πάντα τυχερή να είσαι, Μαράκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και άλλα τόσα στο Ειρηνάκι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφα είναι!!!
      Ακόμα και οι πεταλουδίτσες ήταν καταπληκτικές...πραγματικά εντυπωσιάστηκα από όλα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου
    Χρόνια πολλά για σήμερα

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!
      Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Τα δωράκια της Ειρήνης νβα τα χαρείς γιατί και όμορφα είναι και κομμάτι της φίλης μας !!Φιλάκια Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!
      Φιλά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα πράματα φτιαγμένα με μεράκι ψυχής Μαρία.....! πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίναι πανέμορφα τα δώρα που κέρδισες και οι φωτογραφίες σου είναι επαγγελματικές. Άνετα θα μπαίνανε σε περιοδικό!...
    Μπράβο ρε Μαράκι! Πάντα καλότυχη να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Πραγματικά είναι πανέμορφα!!

      Διαγραφή
  6. Σ' ευχαριστω πολύ για τα καλά σου λογία Μαρια μου ..να εισαι καλά !!!!
    χάρηκα που σου άρεσαν η δημιουργιες μου ....
    κάλο απόγευμα και πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Ειρήνη μου!!
      Μου έδωσες μεγάλη χαρά!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Άντε Μαρία, πάλι βρέθηκε μια καλή ευκαιρία να απογειώσεις φωτογραφικά κάτι ακόμα! Με γεια και πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πέτρα μου!
      Σε ευχαριστώ!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά, Μαρία μου! Να χαρείς τα υπέροχα δώρα σου και πάντα τυχερή να είσαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφα. Πάντα έτσι τυχερή να 'σαι Μαρία! :)
    Να τα χαρείς τα δώρα σου και να τα απολαύσεις.
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Μαρία μου!!Τά δωράκια τής Ειρήνης μας είναι πανέμορφα καί καλοδουλεμένα!!
    Νά τά χαρείς!!!Πάντα τυχερή σού εύχομαι!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Να είσαι παντα τυχερή σε μικρα και μεγαλα δωράκια .Μαρία μου .. και της Ειρήνης είναι.. ομορφα και γεματα αγαπη... και σε αλλα με το καλό..!!! φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  12. Να είσαι πάντα τυχερή θα ευχηθώ κι εγω, και να χαρείς τα δωράκια σου!
    Είναι πανέμορφα!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  13. Να τα χαρείς τα δωράκια σου Μαρία μου και πάντα να είσαι καλότυχη!!!
    Χρόνια πολλά για σήμερα, για την ημέρα!!!
    Πολλά φιλάκιααααα <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά, πολύ όμορφα τα δωράκια της Ειρήνης μας!
    Πάντα καλότυχη να είσαι, Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλοριζικα τα δώρα σου Μαρια μου μοναδικά τα χειροποίηματα της Ειρήνης μας νασαι παντα καλοτυχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή