Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Άντε πάλι παραμύθι

Γιατί τι είναι η ζωή;
Ένα παραμύθι.
Από όλα έχει.
Κι όλα σε αφθονία σαν τους κόκκους της άμμου.
Όλα εκτός από χρόνο.
Αυτές τις μέρες διανύω μια από εκείνες τις άχαρες περιόδους που καθόλου δεν αγαπώ και στις οποίες ο χρόνος εξανεμίζεται ανάμεσα σε δουλειά κι υποχρεώσεις.

Όταν συναντάω όμως ένα θέαμα σαν αυτό της πρώτης φωτογραφίας, έχω ήδη πλάσει με τη φαντασία μου τα ξωτικά που κατοικούν εκεί.
Στην πραγματικότητα στο χρόνο που μου μένει (ωχ, κάπως ακούστηκε αυτό),  πέφτω με τα μούτρα στο γλυκό κυδώνι, που, πότε το έφτιαξα, πότε το φάγαμε (σχεδόν) παραμένει μυστήριο. 
Αφήνω όμως να με ξελογιάζουν τα κυκλάμινα με κάθε ευκαιρία!

Όλα ανάμεσα σε ανατολές και γλυκά ηλιοβασιλέματα, θέλουν κάτι να πουν.
Ένα ρόπτρο που δεν περιμένει τίποτα, μολογά το παρελθόν και μια κούνια που περιμένει πάντα παιδιά ελπίζει στο μέλλον!
Όλα μέσα στη ζωή.
Το καλό, το κακό, το παραμύθι και η πραγματικότητα.
Το πριν και το τώρα.

Κι ένας τοίχος με ένα πρόσωπο που έχει τα μάτια κλειστά.
Επιλογή μας κι αυτή.
Να κλείνουμε τα μάτια.
Επιλογή μας να διαλέγουμε και που θα τα ανοίγουμε.
Στα όμορφα, ή στα άσχημα;
Στο καλό, ή στο κακό;

Saturday 7 : A quote

Monday 2: Flat
Tuesday 3: Cutlery

Wednesday 4: Childhood

Thursday 5: 6 o'clock (around 6 am)

Friday 6: A face
Sunday 8: Wooden
Monday 9 Distraction...
Tuesday 10: Golden
Ελπίζω εσείς να έχετε αρκετό χρόνο για να απολαύσετε το "Παίζοντας με τις λέξεις".

19 σχόλια:

  1. ομορφα παραμυθια αυτη τη φορα
    δε θες να ξυπνησεις
    τα κοιτας και νιωθεις ευτυχισμενος
    τις φωτογραφιες σου δηλαδη

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι πως υστερούν οι υπόλοιπες, αλλά ειδικά η πρώτη, εκείνη με την κούνια και η τελευταία, άνετα μπορούν να συνθέσουν παραμύθι από μόνες τους!
    Μαράκι, ζωγράφισες!
    Έχεις πάντα τον θαυμασμό μου, φωτογράφε μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου πολύ αγαπημένα αυτά τα αγρια κυκλάμινα
    κι εσύ τι όμορφα τα αποθανάτισες!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παραμυθένιες οι φωτογραφίες ,αλλά τις βλέπεις κάθε μέρα και πρέπει να μας δίνουν με την ομορφιά τους την καθημερινή χαρά της ζωής !
    Εκείνο το "πόσος χρόνος μου απομένει " απέσυρε το .....είσαι πολύ μικρή για να περνά έστω και άθελα, από το μυαλό σου !!!!
    Καλό και παραμυθένιο υπόλοιπο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το παραμύθι καμιά φορά πρέπει να έχεις και τη φαντασία να το πλάσσεις και εσύ μέσα από τις φωτογραφίες και τα λόγια σου μας την εξάπτεις τη φαντασία πάντα! Διαφορετικά τυχαίνει στην πραγματικότητα μας όλοι να κοιτάμε ώρες την μια τέτοια εικόνα αλλά το μυαλό να είναι σε τόσο καθημερινά και πεζά θέματα που να μη πηγαίνει καθόλου σε παραμύθια....
    Εύχομαι να τελειώσει σύντομα αυτή η περίοδος των συνεχών υποχρεώσεων. Σε καταλαβαίνω γιατί και εγώ τον τελευταίο χρόνο κάπου εκεί έχω αιχμαλωτιστεί.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου, εσύ είσαι η υπ' αριθμ. 1 παραμυθοπλάστης
    αφού βρίσκεις και στολίζεις με τόσο παραμυθένιες σκέψεις τις παραμυθένιες φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίθανες όλες οι φωτογραφίες Μαρία μου! Κινούνται ανάμεσα στο παραμύθι και στην πραγματικότητα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΄Ακουσα παραμύθι κι έτρεξα!
    Μοναδικές οι λέξεις σου που παρουσιάζουν τις εικόνες που απο μόνες τους δημιουργούν...άλλες εικόνες και συναισθήματα!
    Να είσαι καλά!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφο φωτογραφικό ταξίδι όπως πάντα...! Άδραξα τη φωτογραφία με το ρόπτρο...! μου έκανε κλικ Μαρία.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου!! Τι λόγια να βρω πάλι για τις φωτό σου!! Αυτό το δέντρο ειδικά!! Το λάτρεψα!! Κι η κούνια!! Να σαι καλά να φτιάχνεις το παραμύθι σου με τα φωτογραφικά κλικς και να μας το μοιράζεις!! Δεν χορταίνει ο λαός σου λέμε!! :)))
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι τέλειες λήψεις!! Δεν ήξερα ποια να πρωτοκοιτάξω...
    Μπράβο, Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. !!!
    Για το κείμενο και για τις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. !!!
    Για το κείμενο και για τις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι ένα κυκλάμινο απλό το κάνεις εσύ να φαντάζει μαγικό!
    Στο μεταξύ όταν βγάζω φωτό λέω μέσα μου: έλα να το κάνουμε όπως η Μαρία. Μετά απλά γελάω!
    Μαρία (με Μαρία) είναι μόνη μία! αχαχαχαχα
    Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία, δεν έχεις άδικο, όπου κυκλάμινο, η μαγεία αρχίζει,
    ωστόσο εμένα με μάγεψε κι εκείνη με το κουτάλι! Και όλες οι άλλες.. Χαχα! Φιλάκι γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Μαρία με τις εικόνες σου, τι υπέροχο αυτό το πρόσωπο στον τοίχο, αλλά και η ξύλινη κούνια!
    Καλό Σαββατοκύριακο, και αντε ξεκουράσου λίγο :) φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μάγισσα ......... Ολα τέλεια παραμυθένια για μια ακομη φορα αλλα η κούνια πιο συγκλονιστική απο ολα σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα σχόλιά σας και για τα καλά σας λόγια!
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή