Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Σπονδή (Συμπόσιο Ποίησης)


Σπονδή

Στου πόνου το ξεθώριασμα 
χρώματα ζωντανεύουν.
Λευκό καμβά βρίσκει η χαρά,
παίρνει να ζωγραφίζει.
Και φτιάχνει ρόδια κόκκινα
που κρύβουν την αγάπη
Και μπλε της θάλασσας βαθύ
να διώχνει κάθε δάκρυ.
Κι εκεί στην άκρη του καμβά
το κίτρινο σταλάζει .
Σπονδή σε μιαν ανατολή
που αρχίζει να χαράζει.


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 13ο Συμπόσιο ποίησης το αγαπημένο δρώμενο που διοργανώνει ακούραστα η Αριστέα από το "Η ζωή είναι ωραία".
Την ευχαριστώ πολύ για όλα και φυσικά ευχαριστώ θερμά και όσους ξεχώρισαν τη "Σπονδή" μου!
Οι φωτογραφίες που τη συνοδεύουν είναι δύο...η πρωτότυπη και η "ειδικά φτιαγμένη" για το συμπόσιο!

20 σχόλια:

  1. Άψογο!
    Μπράβο Μαρία μου!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη η Σπονδή σου, Μαρία μου!!!! Συγχαρητήρια!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. " είναι από τα πιο αισιόδοξα, από τα πιο απαλά σαν χάδι,
    ένα από τα πιο μουσικά ποιήματα που έχω διαβάσει
    και πολύ θα ήθελα να το είχα γράψει εγώ!"
    Τα μετέφερα όπως τα έγραψα στα παραλειπόμενα, να μην τα ξαναγράφω.

    Μαρία μου τερμάτισε τρίτο (μαζί με της Μαρίνας) και νομίζω ότι ήταν η πιο ψηλή θέση που φθάνεις ως τώρα στο Συμπόσιο; Άντε και με την πρωτιά θα σου ευχηθώ ολόψυχα!
    Μπράβο για την έμπνευση, για το μικρό, αισιόδοξο στολίδι σου.
    Το διαβάζω και μου φτιάχνει τη διάθεση !
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέχασα να σε ευχαριστήσω που είσαι σώμα και ψυχή αυτού του Συμποσίου από το ξεκίνημά του,
    αλλά τώρα που το σκέφτομαι θα σε βάλω στη διαθήκη μου προσεχώς και θα βγάλω τις υποχρεώσεις μου ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκό μου Μαράκι τα συγχαρητήριά μου
    για την τοσο ξεχωριστή συμμετοχή σου!!

    Καλή εβδομάδα με φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο Μαρία μου, γεμάτο εικόνες και αποχρώσεις και ας είναι σύντομο!!!! Μπράβο σου!!!!! Καλή μας εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο Μαρία μου!
    Καλή επιτυχία να έχεις!

    Καλή εβδομάδα και φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, με μάγεψε (κι) αυτό το ποίημά σου, Μαρία μου! Ο λυρισμός σου πάει πολύ, συγχαρητήρια!
    Και οι φωτό υπέροχα το συνοδεύουν!
    Καλή εβδομάδα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εικόνες πεντακάθαρες,
    οι στίχοι ζυγισμένοι.
    Στο δεκαπεντασύλλαβο
    σπονδή χρωματισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σπονδή πραγματική Μαρία μου στα χρώματα της φυσης...της ανατολής..ειναι η ομορφια του λυρισμού το ποίημα σου!!! η φωτογραφία σου τι να πω θερρεις πως βρίσκεσαι εκει μεσα στα λουλουδια..!!! να περνας ομορφα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Και φτιάχνει ρόδια κόκκινα
    που κρύβουν την αγάπη"...
    Πολύ τρυφερό το ποίημά σου,
    με άγγιξε..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σπονδή σε μια ανατολή
    που αρχίζει να χαράζει.

    Υπέροχο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Μαρία μου και για το ποίημά σου και τις φωτογαφίες σου.
    Μ'αρέσουν οι ανατολές που αρχίζουν να χαράζουν.........Συγχαρητήρια
    Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αφού σε συγχαρώ δια την συμμετοχή, να πω ότι ψηφίζω την δεύτερη φωτογραφία. Αυτή με τα λουλούδια να είναι κίτρινα. Και τα φυλλαράκια πράσινα.
    Τι;
    Δεν είναι το θέμα μας οι φωτογραφίες;
    Ε καλά τώρα... Και πότε δεν ήμουν εκτός θέματος; Χο χο χο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Μαρία μου! Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σπονδή το ποίημα, αλλά προσευχή στις φωτογραφίες σου!
    Εξαιρετικά όλα Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξεκίνησες με τον πόνο και τέλειωσες με την ανατολή.
    Η παλέτα της χαράς χάρισε στον καμβά σου τόνους αισιοδοξίας.
    Συγχαρητήρια Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα εξαίρετα σχόλιά σας!
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή